Miten rakennetaan merkityksellinen työntekijäkokemus vieraanvaraisuus- ja tapahtuma-alalla?
Tule kuulemaan, millaisia ratkaisuja matkailu-, ravintola- ja tapahtuma-alan työntekijät ovat löytäneet alan työntekijäkokemuksen kehittämiseen syksyllä 2025 järjestetyissä MERIT-kehittämisohjelman työpajoissa. Työpajassa esitellään konkreettisia ratkaisuja työntekijöiden viihtymiseen, kehittymiseen ja sitoutumiseen. Samalla kuulemme ja pohdimme kanssanne, miten esitellyt ratkaisut sopisivat teidän työpaikallenne, työhön ja työyhteisöön – löytyisikö tästä työpajasta kehittämiseen sopivat merkityksellisyyden reseptit?
Aika: maanantai 1.12.2025 klo 14–16
Paikka: verkossa (Teams)
Tavoite: merkityksellisempi työntekijäkokemus
Kohderyhmä: matkailu- ravintola- ja tapahtuma-alan työntekijät, esihenkilöt ja yrittäjät (voit jakaa kutsua verkostossasi myös eteenpäin!)
Miksi osallistua:
* kerrytät tuoretta tietoa alan työntekijöiden toiveista ja odotuksista
* saat konkreettisia vinkkejä ja ideoita työntekijäkokemuksen parantamiseen
* tutustut verkkotyökaluihin ja palvelumuotoilumenetelmiin
* verkostoidut ja tutustut uusiin ihmisiin yli toimialarajojen ja ympäri Suomen!
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Ilmoittaudu osoitteessa: https://link.webropolsurveys.com/EP/B2B129115CA2E376