Miksi?
Työn merkityksellisyys korostuu työntekijöiden valinnoissa päivittäin. Merkityksellinen työ sitouttaa osaajat, vahvistaa työhyvinvointia ja näkyy suoraan asiakastyytyväisyydessä ja liiketoiminnan tuloksessa: tutkitusti merkityksellinen työntekijäkokemus voi kasvattaa tuottavuutta jopa 10–20 %.
Valtakunnallinen MERIT-kehittämisohjelma tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää merkityksellistä työntekijäkokemusta ja johtamisosaamista vieraanvaraisuus- ja tapahtuma-alalla ja verkostoitua alan muiden ammattilaisten kanssa. Toiminnan suunnittelussa on tehty tiivistä yhteistyötä alan yritysten, valtakunnallisten toimijaverkostojen ja etujärjestöjen kanssa. Tavoitteenamme on luoda toimialan yrityksiin toimintamalleja, jotka auttavat pitämään kiinni ja löytämään alan parhaat osaajat!
Autamme rakentamaan työpaikkoja, joihin halutaan tulla – ja joihin halutaan jäädä.
MERIT-kehittämisohjelmassa tarjoamme konkreettisia ratkaisuja, joiden avulla vieraanvaraisuus- ja tapahtuma-alan yritykset voivat parantaa houkuttelevuuttaan ja sitouttaa työntekijöitä pitkäjänteisesti. Yhteistyössä alan yritysten ja verkostojen kanssa kehitämme toimialan yrityksiin räätälöityjä toimintamalleja, jotka vastaavat työelämän muutoksiin ja työntekijöiden odotuksiin.
Saat meiltä konkreettiset työkalut johtamisen uudistamiseen ja vetovoiman kasvattamiseen.
Osallistavissa työpajoissamme ja valmennuksissamme keskitytään johtamisosaamisen kehittämiseen ja merkityksellisen työntekijäkokemuksen rakentamiseen. Tarjoamme käytännönläheisiä valmennuksia, joiden oppien avulla voitte parantaa työntekijöiden viihtyvyyttä, hyvinvointia ja sitoutumista työyhteisöön sekä rekrytoida menestyksekkäämmin uusia osaajia.
Merkityksellinen työntekijäkokemus on paras kilpailuetusi – ota askel kohti kestävää kasvua.
Innostunut työntekijä on organisaation paras kilpailuvaltti. Kun työntekijät kokevat työnsä merkitykselliseksi ja mielekkääksi, vaikutukset näkyvät yrityksen asiakaspalvelussa ja maineessa. Motivoitunut henkilökunta pystyy vastaamaan asiakasodotuksiin paremmin ja tuottamaan palveluja enemmän itse. Hyvinvoinnin parantaminen vähentää sairaspoissaoloja ja ostopalveluiden tarvetta. Työn tuottavuus nousee ja näkyy suoraan organisaation tuloksen parantumisena.